czwartek, 24 stycznia 2013

Kocie Ogłoszenia

Miau! O rety ! Już jest rok 2013. No cóż, w moim przypadku to tylko sen zimowy ale w przypadku wielu uczniów kończących semestr ta drzemka spowodowała niskie oceny. Jestem już starsza i mądrzejsza...znaczy urodziny będę miała dopiero 25 marca, ale licząc według roku...

Do sedna. Chciałam wam przekazać że niedługo ferie. Niektórzy już je mają ale moja pańcia niestety jeszcze nie. Ja Lenka też będę cudownie spędzała czas. Na tydzień wyjeżdżam do chłopaka z aparatem, którego już znacie. Będziemy się razem świetnie bawić.

I jeszcze jedna sprawa.
Zamierzam startować w konkursie Pet Supplies Polska -,, Rasowiec Miesiąca,,
Bardzo się cieszę i liczę na wasze głosy. Już wybrałam jakie zdjęcie wyśle ale wam go nie pokażę.
Mogę jedynie zdradzić że zrobiła je Madzia. Zaraz wstawię inne moje kocie fotki. ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz